joi, 25 august 2016

Dr. Dan Florin Strajean, un medic minunat, un profesionist si un om de exceptie



M-am gandit sa scriu aici, pe blog, despre un medic minunat, omul care a fost si este alaturi de familia noastra, omul care m-a ajutat in cel mai important moment al vietii mele, venirea pe lume a lui Andrei.

Cum am intrat pe usa cabinetului doctorului Dan Florin Strajean, am stiut ca el va fi medicul care ma va supraveghea in sarcina si ma va ajuta la aducerea pe lume a copilului meu.

Linistea, echilibrul, profesionismul si stilul sau direct, l-am intuit inca de la inceput si aveau sa mi se confirme pe tot parcursul sarcinii si dupa aceea.

Iata doar cateva momente in care a fost alaturi de noi:
-          un om care sa-ti raspunda la orice ora din zi si din noapte la telefon pe tot parcursul sarcinii si dupa aceea;
-          sa-ti raspunda din concediu pentru a ma ajuta in tratarea unei otite  pe care am facut-o in sarcina;
-           sa vina la ora  3 dimineata sa ma ajute sa nasc natural si sa mobilizeze echipa cu care am nascut înca de la  ora 23.00;
-           sa vina la vizita la spital sambata, de ziua onomastica a baiatului sau sa te viziteze in salon, sa  te intrebe cum te simti dupa nastere;
-          sa te sustina atunci cand probleme de respiratie au aparut  la doua zile dupa nasterea lui Andrei si sa stie sa-ti spuna cuvintele potrivite si sa-ti descrie medical situatia, asigurandu-ma ca totul va fi bine;

Eu de aceea as vrea sa-i multumesc multumesc asa cum ma pricep  mai bine, prin cuvinte.

Ii urez mult spor în tot ceea ce face, dorinte împlinte si o viata binecuvanta.

Cred ca avem cu totii nevoie sa stim despre asemenea oameni, sa le multumim si sa le aratam respectul nostru.

Despre Dr. Dan Florin Strajean
Medicul ginecolog Dan Florin Strajean profeseaza la Spitalul Elias din Bucuresti. Mai multe despre el puteti afla aici.
Voi ce medici minunati ati intalnit?

10 comentarii:

  1. Aceleasi cuvinte de lauda le am si eu la adresa D-lui Doctor. Este cel msi minunat medic din cati exista! M-am nimeri sa fiu internata in spital si de Florii si de Paste (inainte sa nasc). De Florii chiar fiind ziua dansului onomastica si de Paste cand prin spital batea vantul si toti nu stia cum sa fuga mai repede acasa, Dl. Doctor a venit sa ma viziteze. Din 3 saptamani cat am stat internata nu a lipsit nici o zi, in fiecare dimineata ma vizita in salon. Din toate colegele de salon, eram singura la care venea medicul sa o vada. Nu pot sa nu ii multumesc pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna eu vreau sa nasc la Elias cu domnul Strejan oare stiti cat o sa ma duca nasterea acum ma refer la pret

      Ștergere
    2. Si eu sunt curioasa de raspuns.. Cat ati plătit?

      Ștergere
  2. *nu STIAU cum sa fuga mai repede (am tastat aiurea dar ideea este aceeasi! CEL MAI MINUNAT MEDIC!!!!) DE 10OOOOOO ORI TOT CU DANSUL MI-AS NASTE COPILUL!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un medic foarte bun ! Exceptional ! Mereu este calm , zambitor intelegator si glumet . Am fost operata de rana pe col la dansul si totul a fost foarte bine !
    P.s eu am fost operata la Academic(Bucuresti) si la controale ma duc la Regina Maria (Pitesti) dar uneori este foarte aglomerat acolo si ma programez la Emident(Pitesti)
    Un doctor foarte bun il recomand oricui cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere
  4. Super doctor!!!super -erou!
    Toate cele spunea mai sus ,sunt complet adevărate .
    Nimic de reproșat acestui om! RESPECT

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiti cumva dacă vine si de acasa chiar dacă nu este de gardă la elias pt nastere

    RăspundețiȘtergere
  6. Un doctor cum sunt foarte puțini! Un profesionist desăvârșit, un om minunat, un doctor pe care nu ai cum sa nu îl recomanzi cu toată dragostea! Daca veti citi și dvs comentariul domnule dr, va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine si pentru toate cunoștințele mele!🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝 Lenți Degan

    RăspundețiȘtergere
  7. Un doctor foarte bun, cu el am nascut fetita in 2015 si urmatorul coil tot cu el as merge.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu ce experiente a.ti avut voi!Dar la mine a fost un nenorocit destul ca are niste preturi....A vazut ca am copilul mort de 3 saptamani si nu a spus absolut nimic ...imi spune la ultimul control ca am gemenii...Cand am ajuns la altii medicii copilu mort de 3 sap si puteam sa mor si eu !Un incapabil

    RăspundețiȘtergere